Όλοι αναρωτιόμαστε γιατί η κοινωνία μας παραπαίει . Τι είναι αυτό που πυροδοτεί την σημερινή παρακμή: Γιατί τα παιδιά μας συμπεριφέρονται ανάρμοστα; Γιατί υπάρχει τόση επιθετικότητα; Γιατί οι άνθρωποι σκοτώνονται μεταξύ τους;
Η απάντηση είναι απλή . Αυτό που προωθούμε στα σχολεία μας, στην εργασία μας, στην γειτονιά μας, αυτό μας επιστρέφεται πίσω πιο έντονο και γίνεται η αντανάκλαση μας.
Για να προωθήσουμε λοιπόν το νέο αφήγημα του δικαιωματισμού και της συμπερίληψης λανσάρουμε τα νέα πρότυπα στα σχολεία μας δημιουργώντας σύγχυση και αποπροσανατολισμό στα τρυφερά και αγνά παιδικά μυαλά . Αφού όλοι και όλα επιτρέπονται , ποιος θα βρεθεί να βάλει όρια και περιορισμούς, βασική προϋπόθεση για να μπορέσει ένα μικρό παιδί να ανακαλύψει την προσωπικότητα του και να χτίσει το χαρακτήρα του μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αγάπης και προστασίας; Η απόλυτη ελευθερία και ελευθεριότητα όταν μιλάμε για παιδιά είναι επικίνδυνη και εύκολα μετατρέπεται σε ασυδοσία.
Για να μην αναρωτιόμαστε λοιπόν , αν συνεχιστεί αυτή η παράνοια θα ζήσουμε και χειρότερα.