Σε ένα τηλεοπτικό σόου όπως έχουν καταντήσει τα δελτία ειδήσεων ο γνωστός ΑΡΔ με τον τεχνοκράτη υπουργό διαφήμιζαν τον προσωπικό αριθμό. Αν η κατάσταση δεν ήταν για κλάματα θα ξεκαρδιζόμασταν στα γέλια από τις ανοησίες , τις ανακολουθίες και τις γκάφες τους.
Έγινε ξεκάθαρο ότι ο Προσωπικός Αριθμός , ο οποίος δεν λύνει καμία δυστοκία του συστήματος, είναι άλλο ένα εργαλείο ελέγχου και χειραγώγησης στα χέρια των παγκοσμιοποιητών.
Ενώ το αρχικό επιχείρημα ήταν η διευκόλυνση του πολίτη , ο οποίος δεν χρειάζεται πια να θυμάται τόσους αριθμούς και pin για να ταυτοποιείται στις Δημόσιες υπηρεσίες , ακολούθως ειπώθηκε ότι δεν αλλάζει κάτι και ότι για να μπεις στο TAXIS NET θα μπαίνεις κανονικά με τους κωδικούς που έχεις. Άρα ακόμα ένας αριθμός !!!
Στην επόμενη ερώτηση τι θα συμβεί σε περίπτωση απώλειας ή χακαρίσματοε ειπώθηκε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και εκδίδεται ξανά ο ίδιος αριθμός παρόλο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αυτόν που τον έκλεψε………….
-Τότε προς τι η αναγκαιότητα του Προσωπικού Αριθμού ;;;
-Απλά για να είμαστε σίγουροι ότι είστε εσείς και όχι κάποιος άλλος!!!!
Και εδώ το σταματώ γιατί νιώθω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα να καίγονται
τταρα να καίγονται………