Το θέαμα στην υπηρεσία της ατζέντας

<span>Το θέαμα στην υπηρεσία της ατζέντας</span>

 

 

Η αρχή έγινε με τη τελετή έναρξης των  Ολυμπιακών Αγώνων   στο Λονδίνο του 2012.  Τότε όλοι αναρωτηθήκαμε για το παράξενο θέαμα που είδαμε  για να καταλάβουμε μερικά χρόνια μετά ότι επρόκειτο για την προαναγγελία της επερχόμενης πανδημίας του κόβιντ 19.

 

Το 2019 στο Ισραήλ,  η Μαντόνα τραγούδησε αρχικά το «Like a Prayer» συνοδευόμενη από μια χορωδία”μοναχών” και στη συνέχεια ερμήνευσε το καινούριο της τραγούδι «Future» στη σκηνή της Eurovision, σε μια «μυσταγωγική» χορογραφία  που παρέπεμπε σε σατανιστική τελετή.

Η Γιουροβίζιον δείχνει πως έχει μεγάλη αδυναμία στον αποκρυφισμό  στους κώδικες , στους συμβολισμούς  σκοτεινών τελετουργικών.  Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι η σκηνή  στη φετινή διοργάνωση είχε το σχήμα ενός σταυρού , ιερό σύμβολο του χριστιανισμού;

Και το βραβείο πάει στο ΝΕΜΟ

Η προοδευτική Ευρώπη έδωσε το βραβείο στο ( γένος ουδέτερο) Nemo από την Ελβετία. Ένας non-binary καλλιτέχνης, ο οποίος μέσα από το τραγούδι του «The Code» περιγράφει το ταξίδι του μέχρι να ανακαλύψει ποιος πραγματικά είναι, παροτρύνοντας κι άλλους ανθρώπους να αναζητήσουν την ταυτότητά τους.  Ένα σαφές μήνυμα  απευθύνεται  στα εκατομμύρια νέων που παρακολουθούν την διοργάνωση .

Η γιουροβίζιον εξυπηρετεί  το πρότζεκτ της ελίτ περί μετανθρωπισμού. Είναι μια καμουφλαρισμένη επιβολή της ιδεολογίας της τρανς μειονότητας με σκοπό να προωθήσει την αλλαγή φύλλου.

Στην Αμερική από 1 στα 10.000 τώρα 2% παιδιών προσδιορίζονται ως τρανς με την πλύση εγκεφάλου που τους γίνεται από πρώιμη παιδική ηλικία. Από 1 κλινική αλλαγής φύλου στην Αμερική τώρα είναι 300.

O νοών νοείτω…

 

Αφήστε ένα σχόλιο