Εκτός τόπου και χρόνου

Εκτός τόπου και χρόνου

Εδώ ο κόσμος καίγεται …..το Νταβός χτενίζεται

Μέσα σε μερικές μέρες έχουν συμβεί κοσμοϊστορικά γεγονότα.  Σαν να έχουν  έρθει τα πάνω κάτω , σαν να έχουν αντιστραφεί οι πόλοι της υδρογείου, ένα πράγμα. Οι ειδήσεις είναι καταιγιστικές και όλα δείχνουν ότι έχει αλλάξει ρότα η παγκόσμια Ιστορία. Ωστόσο  σε μία απομακρυσμένη περιοχή και δεν μιλάω για το Γαλατικό χωριό, αλλά για το Νταβός, οι  διεθνιστές  με τις περισσές ανησυχίες για το μέλλον του πλανήτη πήραν τα ιδιωτικά τους τζετ, για να βρεθούν στο  πολυτελές θέρετρο όπου όλοι μαζί συζήτησαν  για να μέτρα που πρέπει να επιβάλλουν στον κόσμο ώστε να μην μολύνει η ανθρώπινη παρουσία  το περιβάλλον.

Η ετήσια λοιπόν συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) στο Νταβός, αποτελεί μια φαντασμαγορική φιέστα των πλουσίων και ισχυρών. Σκοπός της συνεύρεσης αυτής είναι  η σωτηρία του πλανήτη.

Απομονωνόμενοι από τον έξω κόσμο, οι αυτόκλητοι σωτήρες  δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα τα μηνύματα που στέλνουν οι λαοί σε Ευρώπη και Αμερική.

Τυφλωμένοι από την εξουσία βρίσκονται σε παράκρουση και αποφασίζουν και διατάζουν.

Ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ πρότεινε την κατάργηση της ανωνυμίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης. Πρόκειται για να ξεκάθαρη προσπάθεια ελέγχου της ελευθερίας του λόγου παρόλο που προσπάθησε να την καμουφλάρει  και να την παρουσιάσει ως προστασία από την παραπληροφόρηση,

Πίνοντας ακριβά κρασιά και δοκιμάζοντας πλούσια γαστρονομικά εδέσματα πρότειναν για το «πόπολο» έντομα για διατροφή.  Ο Antoine Hubert, CEO της Ynsect, κάλεσε για ενίσχυση της εκτροφής εντόμων ως τροφή για τον αυξανόμενο πληθυσμό.

Μετά από την δήλωση Τράμπ Drill, ba, drill και στην στροφή στις εξορύξεις του ορυκτού πλούτου, ο Αντόνιο Γκουτέρες,  Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ περιέγραψε τα ορυκτά καύσιμα ως ένα «τέρας του Φρανκενστάιν», προειδοποιώντας για την κλιματική κρίση.΄

Όσο για την Ουκρανία, ο Μαρκ Ρούτε, Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, κάλεσε για αλλαγή της κατάστασης στο πεδίο της σύγκρουσης στην Ουκρανία, παρά το γεγονός ότι οι πρόσφατες στρατιωτικές εξελίξεις δείχνουν το αντίθετο.

Μάλλον οι πεφωτισμένοι έχουν χάσει την λάμψη τους  και την φώτιση τους. Πρώτα από όλα γιατί δεν έχουν αντιληφθεί ότι αποκαλύπτεται  η υποκρισία τους και η διαστροφή τους και ότι ήρθε η στιγμή που θα πάρουν αυτό που τους αξίζει.

 

Leave a Comment