Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Αναζητείται τρόπος αξιοπρεπούς επιβίωσης
Ούτε οι εργαζόμενοι ούτε οι συνταξιούχοι ΔΕΝ είναι δυνατόν να ζήσουν με αξιοπρέπεια σε μια χώρα,
– που δεν παράγει (σχεδόν) τίποτε,
– που ζει με δανικά και τουρισμό,
– που συσσωρεύει χρέη,
– που η μαύρη εργασία, η παραοικονομία και τα καρτέλ κάνουν πάρτι,
– που η φοροδιαφυγή, η φοροαποφυγή και οι offshores έστησαν χορό,
– που ζει και βασιλεύει η αχρηστία-αναξιοκρατία-αδιαφάνεια,
– που οι λίγοι κι εκλεκτοί (δηλ. οι ωραίοι) τρώνε με χρυσά μαχαιροπήρουνα,
– που οι πολλοί (δηλ. εργαζόμενοι/συνταξιούχοι/μεσαία τάξη) κάνουν έρανο,
– που η νέα και παραγωγική γενιά στρέφεται στη μετανάστευση,
– που τα σκάνδαλα διαδέχονται το ένα το άλλο κι ανταγωνίζονται μεταξύ τους,
– που η ακρίβεια, το κόστος ζωής και η φορολογία είναι σε επίπεδα Ελβετίας,
– που οι μισθοί και οι συντάξεις σε επίπεδα Βουλγαρίας,
– που οι κοινωνικές παροχές/υπηρεσίες/αγαθά είναι εξευτελιστικές
– που Εξουσίες/Αρχές/Θεσμοί είναι έννοιες κενές χωρίς περιεχόμενο και ουσία.
– που οι Νόμοι και το Σύνταγμα επιδέχονται “διασταλτικές ερμηνείες” (δηλ. τα τεντώνει ή τα κόβει ο εθνικός μας Προκρούστης),
– που κυβερνά ο Βασιλιάς Ήλιος, τα funds, οι πολυεθνικές, τα κανάλια, το Predator.
Η διάλυση στη διοίκηση , στις υποδομές, στην παιδεία , στην κοινωνική συμπεριφορά μας είναι αυτό που χαρακτηρίζει την κοινωνία μας.
Το χρέος απέναντι στην πατρίδα είναι η διαχρονική ευθύνη κάθε πολίτη να προστατεύει την ελευθερία, την ανεξαρτησία και την πρόοδό της. Εκπληρώνεται καθημερινά με τη συνειδητή προσφορά, την ενεργό συμμετοχή στα κοινά, την αλληλεγγύη και τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης.
«Κι αν είμαστε ολίγοι στο πλήθος του Μπραΐμη, παρηγοριόμαστε μ’ έναν τρόπο· ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθε και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά». (Ο Μακρυγιάννης στον Γάλλο ναύαρχο De Rigny πριν την μάχη των Μύλων)