Τα καλά και συμφέροντα

Τα καλά και συμφέροντα

Ο αγαπητός Σπύρος  Άδωνης.( λέγε με και μπουμπούκο), μας εντυπωσίασε ακόμα μια φορά με το περισσό του θράσος να βαφτίσει το κρέας ψάρι. Πραγματικά υποκλινόμαστε στο μοναδικό του ταλέντο να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα με τις δικές του ανεπανάληπτες κορόνες…..

Μας υπενθυμίζει ότι είμαστε ανεξάρτητο και κυρίαρχο  κράτος  που δεν δεχόμαστε κομισάριους και δερβέναγες για θα μας πουν τι θα κάνουμε στη χώρα μας. Αν λοιπόν  παίρνουμε μόνοι μας τις αποφάσεις που αφορούν την χώρα μας   γιατί τόσο καιρό μας πιπιλίζουν τα αυτιά λέγοντας ότι ο υποχρεωτικός αριθμός είναι εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Μαινόμενος, ο υπουργός της καρδιάς μας  θεωρεί απαράδεκτη την αποκάλυψη ενός από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που λυμαίνεται το δημόσιο χρήμα και νιώθει θιγμένος που η Ευρωπαία Εισαγγελέας δεν σεβάστηκε το αξίωμα του…..

Πως τόλμησε να προσβάλει τον αδέκαστο  στυλοβάτη της Δημοκρατίας!

Έλεος!!! Τι άλλο θα ακούσουν τα αυτιά μας. Ας βρεθεί κάποιος να τους μαζέψει.

Agapht;e :As

Leave a Comment