Το μεγάλο ξεπούλημα

Το μεγάλο ξεπούλημα

Έχει ξεπουληθεί όλη η Ελλάδα.  Οι ιστορικές τοποθεσίες, ζωντανά μνημεία της Ελληνικής Ιστορίας πωλούνται στα καλάθια

Μαζί με το Μπούρτζι στο Ναύπλιο έβγαλαν στο σφυρί και το Αχίλλειο στην Κέρκυρα

Επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κατέθεσε αρμοδίως ο ανεξάρτητος βουλευτής Αλέξανδρος Αυλωνίτης, ζητώντας εξηγήσεις για τη συμπερίληψη του Αχιλλείου Κέρκυρας και του Μπούρτζι στο Ναύπλιο σε λίστα «ώριμων σχεδίων» που προωθήθηκαν από την ΕΤΑΔ και το Υπερταμείο στη Διεθνή Έκθεση MIPIM στις Κάννες, με αντικείμενο την αγορά και αξιοποίηση ακινήτων.

Η παρουσία αυτών των εμβληματικών μνημείων σε μια διεθνή έκθεση ακινήτων προκαλεί εύλογη ανησυχία για τις προθέσεις της κυβέρνησης σχετικά με τη διαχείριση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η ΕΤΑΔ, μετά τις αντιδράσεις, επιχείρησε να καθησυχάσει την κοινή γνώμη, ισχυριζόμενη ότι σκοπός της προώθησης αυτών των μνημείων ήταν η ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού. Ωστόσο, η απάντηση αυτή δεν διαλύει τις αμφιβολίες για τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης και των αρμόδιων φορέων.

Ο βουλευτής ζητά ξεκάθαρες απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία επιλογής των ακινήτων που παρουσιάστηκαν στη διεθνή έκθεση, καθώς και τη δέσμευση ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση εκποίησης ή παραχώρησης των συγκεκριμένων μνημείων. Η πολιτιστική κληρονομιά της χώρας δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως «επενδυτικό προϊόν» προς αξιοποίηση και απαιτείται πλήρης διαφάνεια για το μέλλον αυτών των ιστορικών τοποθεσιών.

 

Leave a Comment