H τουρκική ΜΙΤ, της οποίας διοικητής ήταν για πολλά χρόνια ο νυν Τούρκος ΥΠΕΞ Χ.Φιντάν (και ο οποίος παραμένει ο αφανής αρχηγός της) έχει πλούσια αιματηρή δράση στην Ελλάδα.
Ως στόχο είχε θέσει την δημιουργία μιας αντίστοιχης «Δύναμης Quds» μέσα στην ΜΙΤ.
Οι Quds εκπαιδεύονται ταυτόχρονα στην διεξαγωγή μη συμβατικού πολέμου και στη συλλογή πληροφοριών pου σημαίνει ότι μπορούν να βρουν και σαν δύναμη κρούσης.
Για το λόγο αυτό έδιωξε από την MIT εκατοντάδες πράκτορες τους οποίους θεωρούσε ότι περίσσευαν και έπιαναν θέσεις ώστε να τους αντικαταστήσει με αξιωματικούς δικής του επιλογής και να δημιουργήσει μία δύναμη κρούσης η οποία να μπορεί να δρα με άνεση σε ξένα εδάφη.