Είναι ξεκάθαρο ότι όποια καταστροφή λαμβάνει χώρα στην πατρίδα μας εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα και όχι απαραίτητα ελληνικά.
Το γεγονός ότι κάθε χρόνο παρακολουθούμε το όμορφο ελληνικό τοπίο να μετατρέπεται σε κρανίου τόπο χωρίς να λαμβάνουμε ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπισή του αλλά αντί αυτού, πιπιλίζουμε την γνωστή καραμέλα για την κλιματική αλλαγή σηκώνοντας τα χέρια ψηλά γιατί ποιος μπορεί να τα βάλει με τη φύση , δημιουργεί σωρεία ερωτημάτων για το πόσο θέλουμε να σωθεί το περιβάλλον ή αν τελικά η καταστροφή του βολεύει επιχειρηματικά και όχι μόνο συμφέροντα, αυτά της γνωστής “πράσινης- ο Θεός να την κάνει- μετάβασης.
συμφέροντα της “πράσινης- ο Θεός να την κάνει- μετάβασης.