Πήραμε το χρυσό μετάλλιο

Στις μεγάλες διακρίσεις της χώρας μας είναι οι επιδόσεις του κυβερνητικού επιτελείου στο άθλημα της κωλοτούμπας.  Ο πρωθυπουργός ξεπέρασε ακόμα και τον Άδωνι.

¨Είπα ξείπα ” με τέτοια άνεση, χωρίς αιδώ , χωρίς τη παραμικρή συστολή  αποδεικνύουν το ανύπαρκτο ήθος , την έλλειψη αξιών που διακατέχει τον αρχηγό της χώρας μας  . Με μοναδικό άξονα το προσωπικό συμφέρον γέρνει όπου φυσάει ο άνεμος και αδιαφορεί ότι γελοιοποιείται στα μάτια του λαού του.

 

 

Leave a Comment