Όταν η έπαρση , η αλαζονία , ο ναρκισσισμός είναι τα βασικά χαρακτηριστιά της προσωπικότητας σου εκλαβάνεις ακόμα και τις μεγαλοιώδεις διαμαρτυρίες εναντίον σου ως έκφραση στήριξης και απαίτησης να πας την Δημοκρατία που ήδη την έχεις απογειώσει ακόμα πιο ψηλά !!
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, από το βήμα της βουλής, είπε ότι παρατηρήθηκε αύξηση της δραστηριότητας των bots κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων για τα Τέμπη. Πρόκειται για αυτοματοποιημένους λογαριασμούς που δημιουργούνται μαζικά για να δημοσιεύουν, να σχολιάζουν και να αλληλεπιδρούν «ποστάροντας» περιεχόμενο, δίνοντας την ψευδαίσθηση πραγματικής συμμετοχής στη δημόσια συζήτηση.
Τι είναι τα κακόβουλα bots;
Τα κακόβουλα bots χρησιμοποιούνται σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συνήθως για να επηρεάζουν την κοινή γνώμη και να παραπλανούν το κοινό.Ειδικότερα, δημιουργούν χιλιάδες αναρτήσεις, ενισχύοντας συγκεκριμένα hashtags και περιεχόμενο ώστε να επηρεαστούν οι τάσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να αυξηθούν τα σχόλια και οι αναδημοσιεύσεις συγκεκριμένων αναρτήσεων, δημιουργώντας μία τεχνητή εντύπωση ευρείας στήριξης ή αντίδρασης. Είναι τα ίδια bots που την περίοδο της “πανδημίας” χρησιμοποιήθηκαν για να διαπομπεύσουν όσους τόλμησαν να εκφράσουν προβληματισμό και επιφύλαξη απέναντι στο δίλλημα εμβόλιο ή θάνατος…..