Καιγόμαστε στο Μάτι! Πνιγόμαστε στη Μάνδρα και στην Θεσσαλία! Δεν έχω οξυγόνο στα Τέμπη!
Το Εφετείο αποφάσισε:
Απαλλάχθηκαν ξανά Δούρου, Ψινάκης, Μπουρνούς – «Δεν προέκυψε ο ενδεχόμενος δόλος για να μπορέσει να δομηθεί το αδίκημα της έκθεσης σε βαθμό κακουργήματος».
Αυτή είναι η Ελλάδα του 2. 0 της μεταρρύθμισης , της ανάκαμψης, της προόδου. Βαρύγδουπες προτάσεις, υπέρμετρες προσδοκίες, επενδύσεις, αναπτυξιακά προγράμματα , μια σύγχρονη χώρα στα λόγια . Στην πραγματικότητα η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της, γιατί έχει αποτύχει να ξεφύγει από τις αγκυλώσεις του κομματισμού. Τα προβλήματα αντί να λύνονται πολλαπλασιάζονται και ο πολίτης αντί να ευημερεί , βρίσκεται ανυπεράσπιστος μπροστά στην αναλγησία και την ανικανότητα του κράτους.