Γνωστό το πελατειακό κράτος στην Ελλάδα, σε βαθμό που δύσκολα προκαλεί κάτι φοβερή εντύπωση. Ακόμα πιο γνωστό είναι ότι συνηθίσαμε τα σκάνδαλα της ΝΔ. Τίποτα δεν μας εκπλήσσει πια. Εκεί που νομίσαμε ότι το τερματίσαν , έρχεται το επόμενο πλήγμα. Οι πολιτευτές της ΝΔ και άλλων μεγάλων κομμάτων, έχουν εκθρέψει, με τους χειρότερους τρόπους το ρουσφέτι, την δωροδοκία, τις εκδουλεύσεις , αρκεί να εξασφαλίσουν μια θέση στο “Ελληνικό Κυνοβούλιο” που θα τους εξασφαλίσει την αιώνια “μάσα” . Στην προσπάθεια αυτή δεν διστάζουν ακόμη και να πληρώσουν για ψήφους ή να προσφέρουν τα πιο απίθανα ανταλλάγματα. Με αυτό τον τρόπο, δηλαδή “σέρνοντας έρποντας και με τα κέρατα μου” αναδείχτηκε η κυβέρνηση των “Αρίστων”.
Κι ενώ όλα αυτά είναι, όπως είπαμε, σχεδόν «συνηθισμένα» εμφανίζεται η… είδηση ότι πολιτεύτρια Στέλλα Μπίζιου ζητά τα λεφτά της πίσω επειδή το νταραβέρι ψήφων δεν ήταν αποδοτικό. Το σκάνδαλο με την πρώην βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στη Λάρισα Στέλλα Μπίζιου, αφορά την εμπλοκή της σε καταγγελίες για χρηματισμό μελών της κοινότητας Ρομά με σκοπό την εξασφάλιση ψήφων. Παράλογο;;;
Στα βίντεο που κυκλοφόρησαν η πολιτικός φαίνεται να βρίσκεται σε καταυλισμό Ρομά και να ζητά εξηγήσεις, αλλά και επιστροφή χρημάτων («τα ρέστα»), επειδή τους είχε πληρώσει προεκλογικά για να την ψηφίσουν, αλλά εκείνοι δεν τήρησαν τη συμφωνία. Μέσα από τους διαλόγους της, ακούγεται να αναφέρει πως αν έδινε τα χρήματα απευθείας στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θα είχε τελειώσει η υπόθεση και θα είχε εκλεγεί σίγουρα, γεγονός που προκάλεσε έντονες πολιτικές αντιδράσεις. Παράλογο;;;
Τα ενάρετα κόμματα της αντιπολίτευσης “έπεσαν από τα σύννεφα” αλλά και οι πολίτες, σοκαρίστηκαν με το πώς λειτουργούν οι μηχανισμοί πελατειακών σχέσεων, η διαφθορά και η υποτιθέμενη χειραγώγηση εκλογικών διαδικασιών.