Παπαστεργίου: Λιγότερη γραφειοκρατία, περισσότερη ψηφιοποίηση, λιγότερη διαφθορά
Η ίδια καραμέλα ξανά και ξανά.
Σε συνένετευξη του είπε ότι η εφαρμογή «My Street» εκτός της βασικής στόχευσής της για καταγγελίες αναφορικά με καταπατήσεις που αφορούν σε δημόσιο αστικό χώρο, «είναι η αρχή για να φτιάξουμε ένα κεντρικό, επίσημο εργαλείο, για το τι υπάρχει μέσα στην πόλη μας».
Ο κ. Παπαστεργίου επανέλαβε ότι η ψηφιοποίηση θα δώσει λύσεις στα θέματα διαφθοράς που βλέπουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα το φως της δημοσιότητας. «Η διαφθορά είναι η κόρη της γραφειοκρατίας. Λιγότερη γραφειοκρατία, περισσότερη ψηφιοποίηση, λιγότερη διαφθορά», είπε χαρακτηριστικά, ενώ σχετικά με το Gov.gr Wallet και το κομμάτι της θυρίδας του πολίτη είπε πως «πιθανώς και σήμερα θα μπει σε λειτουργία. Η επόμενη έκδοση θα βγει σε περίπου 15 ημέρες. Η θυρίδα του πολίτη θα είναι το άμεσο μέσο επικοινωνίας της δημόσιας διοίκησης και του πολίτη».
Ας μας πεί λοιπόν ο κ.Παπαστεργίου πως με τόση ψηφιοποίηση και επιτήρηση το επιτελεικό κράτος δεν είχε αντιληφθεί το σκοτεινό παρελθόν του κ Δοξιάδη; Πως δεν έχει εξιχνιάσει την δολοφονία του Καραϊβάζ , πως δεν μπορεί να ελέγξει τα παράνομα φορτία που μεταφέρονται , το λανθρεμπόριο, τις ανεξέλεκτες εισρροές μεταναστών και τόσα άλλα΄.
Η διαφθορά για να αντιμετωπιστεί δεν χρειάζεται ψηφιοποίηση. Ήθος χρειάζεται και αποφασιστικότητα.
Όσο πιο διεφθαρμένο είναι ένα κράτος τόσο περισσότεροι νόμοι υπάρχουν και τόσο μεγαλύτερη η ανάγκη για έλεγχο .