Τα έχω πάρει!

Τα έχω πάρει!
 Νέο σόου από τον δικό μας άνθρωπο τον υπουργό της καρδιάς μας.
” Πετύχανε  τόσα καλά στη χώρα και κολλάμε, εμείς οι αήθεις, σε ένα που δεν προλάβανε στα έξι χρόνια εξουσίας να τακτοποιήσουν, το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ ,,Πως κάνουμε έτσι; Μιλάμε για απανθρωπιά.
Η ανάρτηση του Άκη Τσελέντη φρεσκάρει τη μνήμη παραθέτοντας  τα σπουδαία  επιτεύγματα  της κυβέρνησης
Σκάνδαλο πανδημίας 50,000 νεκροί σε διαδρόμους κολαστήρια: το έθαψαν.
Φορέσατε μάσκες σε 10.000.000 πολίτες και τους κλείσατε σπίτι. Κλείσατε χιλιάδες επιχειρήσεις, δημιούργησες χιλιάδες ανέργους
Και κάνατε 10.000.000 τρομοκρατημένους πολίτες, να βάλουν στη μύτη τους 200 φορές ο καθένας μια μπατονέτα.
Πείσατε 8.000.000 που τρομοκρατήσατε να εμβολιαστούν με 3, 4 και 5 τοξικά σκευάσματα
και να γίνουν πειραματόζωα, έτσι για να δει κάτι ο Μπουρλάς και να σας βραβεύσει.
Σε 4 χρόνια καταστρέψατε εκατοντάδες χιλιάδες με σοβαρές ανεπιθύμητες παρενέργειες και δεν έγινε τίποτα, γιατί ο απλός αδύναμος πολίτης δεν μπορεί να αποδείξει ότι του φταίει το τσίμπημα. Τα θάψατε.
Σε 4 χρόνια κάψατε πάνω από 2.000.000 στρέμματα
σε Εύβοια, Αττική, Πελοπόννησο, Μακεδονία, Θράκη, Ρόδο, Κέρκυρα, Στερεά Ελλάδα, Χίο, Κω.. και δεν έγινε τίποτα.
Καταφέρατε να μην ανανεώσετε τον πυροσβεστικό στόλο, και σκοτώνεται κόσμος με καναντέρ που αλλού τα έχουν στα μουσεία και μετά περίλυποι να πηγαίνατε στις στις κηδείες τους και να μη βρίσκεται ένα γιαούρτι στον αέρα κι ας είναι άστοχο.
Καταφέρατε να καούν στρατιωτικές αποθήκες με οπλισμό, ώστε να κρύψετε τι έχετε στείλει στον φιλαράκο σας τον ναρκομανή κλόουν, που με την σειρά του, τα μοσχοπούλησε σε τριτοκοσμικούς.
Καταφέρατε, ενώ είχαμε το πάνω χέρι στους εξοπλισμούς, και στρατιωτική υπεροχή, για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες, εν τούτοις να μας προετοιμάζετε για εθνικές υποχωρήσεις, χάριν της …δίκαιης διευθέτησης της διαφοράς με τους απέναντι, μιας διαφοράς ανύπαρκτης κατά το Διεθνές Δίκαιο, υπαρκτής όμως για τα δικά σας υποτελικά μιζοδεδομένα.
Πείσατε τους ηλίθιους που σας ψηφίζουν, ότι τις φωτιές τις βάζουν κάτι γριές που καίνε χόρτα και κάτι ηλίθιοι που πετάνε κάτω αναμμένες γόπες αλλά κυρίως γιατί υπάρχει ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ και ΚΡΙΣΗ.κι όχι ότι κάνετε τα στραβά μάτια , που έχετε λιώσει το κράτος στη διαπλοκή
Καταφέρατε να έχει καεί η χώρα ολόκληρη και να την έχετε γεμίσει ανεμογεννήτριες της siemens (που αντιπροσωπεύει συγγενής πρώτου ονόματος στη κυβέρνηση) ,πάνω στα αποκαΐδια που δημιούργησε το επιτελικό κράτος σας, διότι οραματίζεστε λέτε να κάνετε τη χώρα μπαταρία της Ευρώπης. Δεν καταλαβαίνετε, ότι την μπαταρία όταν τελειώσει, την πετάνε στους κάδους ΑΦΗΣ, όπως θα πετάξουν και εσάς, όταν τους τελειώσετε την δουλειά.
Το Σεπτέμβριο στο όνομα της προόδου θα πείσετε τη συντριπτική πλειοψηφία των ηλιθίων να πάνε να δώσουν 10 ευρώ για να πάρουν τη νέα ψηφιακή ταυτότητα που θα γίνει το εισιτήριο χωρίς επιστροφή για την πολυπόθητη δυστοπική κοινωνία…
Κάνατε το σκάνδαλο των υποκλοπών από το ισραηλινό Predator με παρακολουθήσεις μέχρι και του αρχηγού των ενόπλων δυνάμεων.
Σκάνδαλο με την δολοφονία 57 ψυχών εξαιτίας κονδυλίων που έφαγαν οι ημέτεροι αντί να φτιάξουν τηλεδιοίκηση και ασφαλή τρένα.
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ  όπου επέτρεψαν σε κάτι χιλιάδες ΑΦΜ ψευτοαγροτών να φάνε ευρωπαϊκά κονδύλια πάντα βέβαια με την κατάλληλη μίζα στα στελέχη της ΝΔ : το θάβουν τις επόμενες ημέρες.
Σκάνδαλο προπαγανδιστικής παράνομης Ομάδας Αλήθειας που πληρωνόταν από τον ΕΦΚΑ και την ΝΔ: το γλέντησαν με πάρτι το έθαψαν.
Δεν μιλάμε για κυβέρνηση, δεν μιλάμε για δημοκρατία!!!
Μπορεί να έχουμε πρόβλημα με τους Τούρκους για την επέκταση των θαλάσσιων ζωνών στα 12 μίλια αλλά με τοὺς εξωγήινους τα βρήκαμε. Τουλάχιστον η εξωτερική πολιτική μας εργάζεται προς την σωστή κατεύθυνση για την προάσπιση των Εθνικών μας συμφερόντων στο διάστημα και την Ισλαμοποίηση της χώρας.
(**) Αναρωτιέμαι αν υπήρξε ποτέ πιο μεγάλη διαφθορά σ’ αυτή τη χώρα!!!…

Leave a Comment